
Polityka jakości ISO
„Zadowolenie Klienta jest dla nas celem nadrzędnym”
Nadrzędnym celem działalności GEOPOMP jest świadczenie usług związanych z inżynierią odwrotną oraz szeroko pojętą gospodarką eksploatacyjno – remontową w przemyśle górniczym i innych gałęziach przemysłu spełniających wymagania i oczekiwania naszych Klientów. Celem przedsiębiorstwa jest również umacnianie pozycji lidera na rynku usług wdrożeniowych, produkcji części zamiennych i remontów maszyn i urządzeń odwadniających i innych urządzeń przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii z zakresu inżynierii odwrotnej 3D, oraz uzyskiwanie wyników finansowych pozwalających na ciągły rozwój.
Gwarancją osiągnięcia powyższych celów jest:
- utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015-10,
- ciągła analiza pomiaru satysfakcji Klientów, przewidywanie oraz wyprzedzanie ich oczekiwań,
- pełne zaangażowanie właścicieli oraz pracowników GEOPOMP dla wspólnej realizacji polityki jakości oraz celów jakościowych,
- pełny monitoring wszystkich parametrów działania GEOPOMP,
- wykształcona i doświadczona kadra, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje,
- nowoczesne wyposażenie techniczne, pozwalające zastosować najnowsze technologie,
- klimat zespołowej współpracy, indywidualna odpowiedzialność pracowników za jakość oraz ich identyfikacja z GEOPOMP
Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:
- najwyższa jakość oferowanych usług,
- duże doświadczenie zdobyte w branży górniczej szczególnie pomp odwadniających,
- pielęgnowanie historii Dąbrowskich Zakładów Naprawczych Przemysłu Węglowego,
- zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów
- ciągle doskonalenie współpracy z podwykonawcami i dostawcami
Zarząd GEOPOMP Sp. z o.o. deklaruje, że Polityka Jakości jest znana i zrozumiała oraz
corocznie oceniana. Tak postawioną i zapisaną politykę będziemy realizować.